Ренесансови Кралства
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ренесансови Кралства

Неофициален информационен форум към играта Ренесансови Kралства.
 
ИндексИндекс  ТърсенеТърсене  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  Вход  

 

 Принципи на ценообразуване.

Go down 
АвторСъобщение
Arah
Admin



Брой мнения : 117
Age : 44
Localisation : Варна
Registration date : 23.03.2007

Принципи на ценообразуване. Empty
ПисанеЗаглавие: Принципи на ценообразуване.   Принципи на ценообразуване. EmptyПон Мар 26, 2007 11:38 pm

Играта в по-голямата си част е икономическа. Затова е много важно да се ориентирате каква е реалната стойност на всяка продукция предлагана на пазара. Тук ще изброя някои основни стоки и евентуално как се образува цената им.

За база на всичко се взима един работен ден и парите които могат да се заработят в този ден. Най-лесния начин да се заработят пари е ако се работи в мините около града. Там не се изисква никаква квалификация (скилове). Мините са основния източник на доход за една община, както и за самите играчи. По-конкретно, от златните мини идват всички пари в играта. От металните и каменните мини идват материали с които да се потдържат нормалните функции на всички мини. От металните се добива и желязото необходимо на ковачите. Заплащането в мините варира между 15 и 17 жълтици. Затова можем дя приемем за базов надник - 16 жълтици. Тоест всяка дейност отнемаща 1 работен ден (р.д.) и доставяща определена продукция може да се приравни на тази стойност. Сега ще посоча няколко примера:

Риболов - ловенето на риба отнема 1 ден и в повечето случаи от цял ден работа се хваща само 1 риба. Понякога, ако сте добър рибар (с >19 сила) и сте екипиран с лодка, ще можете да ловите по една допълнителна рибка на 3 - 4 дни. А ако сте съвсем начинаещ рибар, през 4-5 дни ще имате ден без улов. Та в крайна сметка можете да определите цената на рибата минимум 16 жълтици. А печалбата от риболова да калкулирате според процента улов. Например ако сте уловили 120% получавате дневен доход 16х1,2=19,2ж. Вече ако пазара позволява, можете да продадете продукцията си на по-висока цена и да реализирате по-голяма печалба.

Дърводобив - Да се секат дърва е рентабилно ако сте с >15 сила. По този начин ще можете да сечете от по-доходоносни дървета. Максимума който може да се отсече е 7 дърва. Но това е доста рядко явление. Един добър дървар може да си намери дърво от което да отсече 6 парчета. И понеже ползвайки брадва под наем, той се разплаща с 1 от насечените парчета, то за него остават само 5 дърва. При базов надник 16ж. , цената на 1 дърво е 16/5=3,2 ж. Вече от там нагоре може да реализира печалба над 16ж. надник.

Бране на плодове - За да си добър берач, трябва да инвестираш в качване на 20 сила и повечко интелект, както и да си закупиш голяма стълба. Изпълнявайки тези условия могат да се наберат средно по 2 плода на ден. Понякога при натрупване на процентите може да се обере и трети плод, но се случва веднъж на 4-5 дни. Примерно, ако съберете 220% плодове, при цена на плода от 9ж. можете да реализирате 2,2х9=19,8 дневен доход. Разбира се ако пазара позволява, можете да си докарате много по-големи печалби.

Цените на продуктите от нивите, фермите и работилниците, също се определя на базата на направените разходи. Тук можете да намерите няколко калкулаторчета с които да си пресмятате печлбата от полетата.
Върнете се в началото Go down
https://arah.bulgarianforum.net
 
Принципи на ценообразуване.
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Ренесансови Кралства :: Полезна информация :: За ресурсите, пазара и всичко останало-
Идете на: